Política de privacidad

POLITICA DE PRIVACIDAD

Identificador responsable del tratamiento:

Responsable del tratamiento: SYSTRAY SOLUTIONS, S.L.

Domicilio Social: Carrer del pla de Baix, 46, Local 3, 08402 Granollers, Barcelona

NIF: B66790387

Tel.: 93 181 81 32

Correo electrónico: info@systray.cat

Inscrita en el Registro mercantil de Barcelona: Tomo 45417, Folio 187, Sección 8, Hoja 487078, Inscripción 2. 

Nos comprometemos a garantizar la privacidad y protección de los datos personales de usuarios, pacientes e interesados. Esta Política de Privacidad tiene como objetivo informarle sobre cómo recopilamos, utilizamos y protegemos sus datos personales de acuerdo con la normativa vigente, la Ley Orgánica 3/2018 de 5 de diciembre (LOPDGDD) y el Reglamento (UE) 2016/679 de 27. de abril de 2016 (RGPD), así como a la Ley 34/2002, (LSSICE o LSSI).

Nos reservamos el derecho de modificar o adaptar esta Política de Privacidad en cualquier momento, por este motivo le recomendamos revisarla siempre que acceda a nuestra web.

Los datos que le solicitamos son adecuados, pertinentes y estrictamente necesarios para la finalidad para la que se recogen. Como usuario, usted nos certifica que todos los datos que nos remita o proporcione son ciertos, veraces y pertinentes para la finalidad que han sido solicitados.

A continuación, le proporcionamos información detallada sobre el tratamiento de sus datos personales:

Recopilación de Datos Personales

Recopilamos datos personales de diferentes maneras, incluyendo:

Formularios: Cuando usted nos proporciona información a través de los formularios de nuestro sitio web, como su nombre, dirección de correo electrónico, número de teléfono y cualquier otro dato relevante para su consulta.

Cookies: Con carácter general nuestra web no recaba cookies. Si en algún momento recabamos puede obtener más información sobre nuestra política de cookies en

Navegación: Nuestros servidores registran información, como su dirección IP, el tipo de navegador que utiliza, las páginas que visita en nuestro sitio web y la fecha y hora de su visita.

Finalidades del Tratamiento de Datos Personales

Recopilamos y tratamos sus datos personales con las siguientes finalidades:

Gestión de Consultas y Solicitudes: Si nos proporciona datos en el formulario de contacto o solicita información, se identificará para que podamos contactarle, atender sus consultas, remitirnos su currículum o proporcionarle información adicional sobre nuestros servicios.

Comunicaciones Comerciales: Si ha proporcionado su consentimiento o se ha suscrito a nuestros boletines informativos, podemos enviarle información comercial sobre nuestros productos, servicios, promociones y novedades.

Gestión de Clientes y Contratos: Tratamos sus datos para gestionar los servicios que haya contratado, incluyendo la facturación y la ejecución de estos.

Mejora de Nuestros Servicios: Utilizamos sus datos para analizar y mejorar nuestros productos y servicios, así como nuestra estrategia comercial.

Cumplimiento de Obligaciones Legales: Tratamos sus datos cuando sea necesario para cumplir con nuestras obligaciones legales.

Evaluación de su candidatura: En el caso de que nos remita su currículum o contacte con nosotros para formar parte de nuestro equipo, o participar en nuestros procesos de selección, sus datos se incorporarán a nuestros sistemas de tratamiento de datos con el fin de evaluar su candidatura.

Podremos contactarle y enviarle información sobre la evaluación de su candidatura por medios electrónicos y por los medios de comunicación que nos facilite.

Base Legal para el Tratamiento de Datos

El tratamiento de sus datos se basa en las siguientes bases legales:

Consentimiento: Cuando haya dado su consentimiento para el tratamiento de sus datos personales, por ejemplo, al hacer uso de nuestros formularios de contacto o suscripción,

Ejecución de un Contrato: Cuando es necesario para la ejecución de un contrato en el que usted es parte, como la prestación de servicios contratados.

Interés Legítimo: Cuando es necesario para nuestros intereses legítimos, como la mejora de nuestros servicios y la gestión de consultas.

Cumplimiento de Obligaciones Legales: Cuando es necesario para cumplir con las obligaciones legales a las que estamos sujetos.

¿Durante cuánto tiempo vamos a conservar sus datos personales?

Los datos personales proporcionados se conservarán mientras se mantenga la relación contractual o comercial o no solicite su supresión y durante el plazo por el cual pudieran derivarse responsabilidades legales.

El período de conservación de sus datos de currículo será de un año, a menos se mantenga activo nuestros procesos de selección o no ejerza su derecho de cancelación antes de ese período. Después de este plazo, procederemos automáticamente a la cancelación y destrucción de su currículum.

INFORMACIÓN ADICIONAL SOBRE EL TRATAMIENTO DE DATOS

Sus datos serán tratados con la máxima confidencialidad en cualquier fase de los servicios que prestamos, siendo tratados exclusivamente para las finalidades que le hemos indicado en el presente documento.

¿Incluimos datos personales de terceras personas?

No, como norma general, solo tratamos los datos que nos facilitan los titulares. Si nos proporciona datos de terceros, deberá informar y solicitar su consentimiento a dichas personas de antemano, o de lo contrario, nos exime de cualquier responsabilidad por el incumplimiento de este requisito.

En el caso de que tratemos datos personales siendo considerados ENCARGADOS DEL TRATAMIENTO, suscribiremos contratos con nuestros clientes que regulen dicho acceso, atendiendo a la normativa vigente.

¿Tratamos datos de menores?

No, no tratamos datos de menores de 18 años. Por tanto, no deberá facilitarnos sus datos si no tiene esa edad, nos exime de cualquier responsabilidad por el incumplimiento de este requisito.

¿Realizaremos comunicaciones comerciales por medios electrónicos?

En caso de que sea cliente o nos autorice, podremos enviarle comunicaciones tipo “newsletter” o información sobre novedades sobre nuestros servicios o noticias de su interés a las direcciones facilitadas.

En cualquier momento, podrá revocar el consentimiento para el envío de estas comunicaciones solicitando la baja de nuestros servicios de suscripción en las direcciones que encabezan el presente o en la propia comunicación.

¿Qué medidas de seguridad aplicamos?

Hemos adoptado un nivel óptimo de protección de los Datos Personales que manejamos, y hemos instalado todos los medios y medidas técnicas a nuestra disposición según el estado de la tecnología para evitar la pérdida, el mal uso, la alteración, el acceso no autorizado y el robo de los Datos Personales.

Utilizamos técnicas de seguridad de la información, como firewalls, procedimientos de control de acceso y mecanismos criptográficos, todo ello con el objeto de evitar el acceso no autorizado a los datos. Para lograr estos fines, acepta que obtengamos datos a efectos de la correspondiente autenticación de los controles de acceso si fuera necesario. No obstante, el usuario reconoce y acepta que las medidas de seguridad en Internet no son seguras al cien por cien.

¿A qué destinatarios se comunicarán sus datos?

Sus datos no serán comunicados a ningún tercero ajeno a nuestra organización, salvo obligación legal o cuando sea imprescindible para la gestión de nuestros servicios. Nuestros proveedores de servicios se han comprometido contractualmente a cumplir las disposiciones normativas aplicables en materia de protección de datos en el momento de su contratación.

Transferencias Internacionales.

Con carácter habitual, no realizamos transferencias internacionales de datos. Sin embargo, en el caso de que sea necesario realizar alguna transferencia internacional, garantizamos que se llevará a cabo de conformidad con el Reglamento General de Protección de Datos de la Unión Europea (RGPD) y la Ley Orgánica 3/2018 de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales (LOPDGDD).

Dichas transferencias se realizarán únicamente a países u organizaciones que ofrezcan un nivel adecuado de protección de datos, o en situaciones específicas, se llevarán a cabo mediante el cumplimiento de salvaguardias adecuadas, como la adopción de cláusulas contractuales tipo, normas corporativas vinculantes u otros mecanismos reconocidos por la legislación aplicable.

En todo momento, nos comprometemos a garantizar la seguridad y confidencialidad de sus datos personales, aplicando las medidas necesarias para protegerlos durante cualquier transferencia internacional que pudiera llevarse a cabo.

¿Qué derechos puede ejercer?

  • Puede saber si estamos tratando sus datos o no.
  • Puede acceder a sus datos personales.
  • Puede solicitar la rectificación de sus datos si son inexactos.
  • Puede solicitar la supresión de sus datos si ya no son necesarios para los fines para los que fueron recogidos.
  • Puede solicitar la limitación del tratamiento de sus datos.
  • Puede presentar una reclamación ante la Agencia Española de Protección de Datos, autoridad de control competente, si cree que no le hemos atendido correctamente.
  • Puede revocar el consentimiento para cualquier tratamiento para el que haya prestado su consentido.
  • Si modifica algún dato, deberá comunicárnoslo para mantenerlos actualizados.

Podrá ejercer sus derechos en las direcciones facilitadas en el encabezado del presente o en el correo: info@systray.cat.

¿Necesita información o un formulario para el ejercicio de estos derechos?

Disponemos de formularios para el ejercicio de sus derechos, que puede solicitarnos a través del correo electrónico: info@systray.cat

Estos formularios deben ir firmados electrónicamente o acompañados de una fotocopia del DNI o documento equivalente.

¿Cuánto tiempo tardamos en contestar a la solicitud de derechos?

Como máximo, en un mes desde su solicitud, y dos meses si es muy complejo. En ese caso, le notificaremos que necesitamos más tiempo.

¿Tratamos cookies?

Sí, puede consultar la política de cookies en el enlace correspondiente de nuestra web.

¿Durante cuánto tiempo vamos a mantener sus datos personales?

Los datos personales se mantendrán mientras mantenga una relación con nosotros. Una vez tratados en cada finalidad, se conservarán durante los plazos legalmente previstos.

En el caso de haber autorizado el envío de comunicaciones comerciales, mantendremos sus datos mientras no solicite su cancelación.

Medidas de Seguridad

Hemos implementado medidas de seguridad técnicas y organizativas adecuadas para proteger sus datos personales contra el acceso no autorizado, la divulgación, la alteración y la destrucción. Sin embargo, ninguna medida de seguridad cien por cien seguras. Le recomendamos tomar medidas de precaución para proteger sus datos personales, como no compartir sus credenciales de acceso y asegurarse de que sus dispositivos estén protegidos.

Cambios en esta Política de Privacidad

Nos reservamos el derecho de modificar esta Política de Privacidad en cualquier momento. Cualquier cambio se publicará en nuestro sitio web, y la fecha de revisión se actualizará. Le recomendamos que revise esta Política de Privacidad periódicamente para estar informado de cualquier cambio.

Contacto

Si tiene alguna pregunta o comentario sobre esta Política de Privacidad o sobre cómo manejamos sus datos personales, puede ponerse en contacto con nosotros a través de los siguientes datos de contacto: info@systray.cat

Fecha de última revisión: abril 2024

Política de privacitat

Identificador responsable del tractament:

Responsable del tractament: SYSTRAY SOLUTIONS, S.L.

Domicili Social: Carrer del pla de Baix, 46, Local 3, 08402 Granollers, Barcelona

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Tel.: 93 181 81 32

Correu electrònic: info@systray.cat

Inscrita en el Registre mercantil de Barcelona: Tom 45417, Foli 187, Secció 8, Full 487078, Inscripció 2. 

Ens comprometem a garantir la privacitat i protecció de les dades personals dels nostres usuaris i clients. Aquesta Política de Privacitat té com a objectiu informar-lo sobre com recopilem, utilitzem i protegim les seves dades personals d’acord amb la normativa vigent, la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre (LOPDGDD) i el Reglament (UE) 2016/679 de 27. d’abril de 2016 (RGPD), així com a la Llei 34/2002, (LSSICE o LSSI).

Ens reservem el dret de modificar o adaptar aquesta Política de Privacitat en qualsevol moment, per aquest motiu li recomanem revisar-la sempre que accedeixi a la nostra web.

Les dades que li demanem són adequades, pertinents i estrictament necessàries per a la finalitat per a la qual es recullen. Com a usuari, vostè ens certifica que totes les dades que ens remeti o proporcioni són certes, veraces i pertinents per a la finalitat que han estat sol·licitades.

A continuació, li proporcionem informació detallada sobre el tractament de les seves dades personals:

Recopilació de Dades Personals

Recopilem dades personals de diferents maneres, incloent:

Formularis de Contacte: Quan vostè ens proporciona informació a través de formularis al nostre lloc web, com el seu nom, adreça de correu electrònic, número de telèfon i qualsevol altra dada rellevant per a la seva consulta.

Cookies: Utilitzem cookies per recopilar informació sobre la seva activitat al nostre lloc web. Pot obtenir més informació sobre la nostra política de cookies en l’apartat política de cookies.

Navegació: Els nostres servidors registren informació, com la seva adreça IP, el tipus de navegador que utilitza, les pàgines que visita al nostre lloc web i la data i hora de la seva visita.

Finalitats del Tractament de Dades Personals

Recopilem i tractem les seves dades personals amb les següents finalitats:

Gestió de Consultes i Sol·licituds: Si ens proporciona dades en el formulari de contacte o demana informació, s’identificarà perquè puguem contactar-li, atendre les seves consultes, remetre’ns el seu currículum o proporcionar-li informació addicional sobre els nostres serveis.

Comunicacions Comercials: Si ha proporcionat el seu consentiment, podem enviar-li informació comercial sobre els nostres productes, serveis, promocions i novetats.

Gestió de Clients i Contractes: Tractem les seves dades per gestionar els serveis que hagi contractat, incloent-hi la facturació i l’ execució d’ aquests.

Millora dels Nostres Serveis: Utilitzem les seves dades per analitzar i millorar els nostres productes i serveis, així com la nostra estratègia comercial.

Compliment de Obligacions Legals: Tractem les seves dades quan sigui necessari per complir amb les nostres obligacions legals.

Avaluació de la seva candidatura: En el cas que ens remeti el seu currículum o contacti amb nosaltres per formar part del nostre equip, o participar en els nostres processos de selecció, les seves dades s’ incorporaran als nostres sistemes de tractament de dades per tal d’ avaluar la seva candidatura.

Podrem contactar-li i enviar-li informació sobre l’avaluació de la seva candidatura per mitjans electrònics i pels mitjans de comunicació que ens faciliti.

Base Legal per al Tractament de Dades

El tractament de les seves dades es basa en les bases legals següents:

Consentiment: Quan hagi donat el seu consentiment per al tractament de les seves dades personals, per exemple, en fer ús dels nostres formularis de contacte o subscripció.

Execució d’ un Contracte: Quan és necessari per a l’ execució d’ un contracte en el qual vostè és part, com la prestació de serveis contractats.

Interès Legítim: Quan és necessari per als nostres interessos legítims, com la millora dels nostres serveis i la gestió de consultes.

Compliment de Obligacions Legals: Quan és necessari per complir amb les obligacions legals a les quals estem subjectes.

Durant quant temps vam conservar les seves dades personals?

Les dades personals proporcionades es conservaran mentre es mantingui la relació contractual o comercial o no demani la seva supressió i durant el termini pel qual poguessin derivar-se responsabilitats legals.

INFORMACIÓ ADDICIONAL SOBRE EL TRACTAMENT DE DADES

Les seves dades seran tractades amb la màxima confidencialitat en qualsevol fase dels serveis que prestem, i essent tractades exclusivament per a les finalitats que li hem indicat en el present document.

Incloem dades personals de terceres persones?

No, com a norma general, només tractem les dades que ens faciliten els titulars. Si ens proporciona dades de tercers, haurà d’ informar i demanar el seu consentiment a les esments per endavant, o altrament, ens eximeix de qualsevol responsabilitat per l’ incompliment d’ aquest requisit.

En el cas que tractem dades personals sent considerats ENCARREGATS DEL TRACTAMENT, subscriurem contractes amb els nostres clients que regulin aquest accés, atenent la normativa vigent.

Tractem dades de menors?

No, no tractem dades de menors de 18 anys. Per tant, no haurà de facilitar-nos les seves dades si no té aquesta edat, ens eximeix de qualsevol responsabilitat per l’incompliment d’aquest requisit.

Farem comunicacions comercials per mitjans electrònics?

En cas que sigui client o ens autoritzi, podrem enviar-li comunicacions tipus “newsletter” o informació sobre novetats en els nostres serveis o notícies del seu interès a les adreces facilitades.

En qualsevol moment, podrà revocar el consentiment per a l’ enviament d’ aquestes comunicacions demanant la baixa dels nostres serveis de subscripció en les direccions que encapçalen el present.

Quines mesures de seguretat apliquem?

Hem adoptat un nivell òptim de protecció de les Dades Personals que manegem, i hem instal·lat tots els mitjans i mesures tècniques a la nostra disposició segons l’estat de la tecnologia per evitar la pèrdua, el mal ús, l’alteració, l’accés no autoritzat i el robatori de les Dades Personals.

Utilitzem tècniques de seguretat de la informació generalment acceptades en la indústria, com firewalls, procediments de control d’ accés i mecanismes criptogràfics, tot això amb l’ objecte d’ evitar l’ accés no autoritzat a les dades. Per aconseguir aquestes finalitats, accepta que obtinguem dades a efectes de la corresponent autenticació dels controls d’ accés si fos necessari. No obstant això, l’usuari reconeix i accepta que les mesures de seguretat a Internet no són segures al cent per cent.

A quins destinataris es comunicaran les seves dades?

Les seves dades no seran comunicades a cap tercer aliè a la nostra organització, llevat d’ obligació legal p quan sigui imprescindible per a la gestió dels nostres serveis. Els nostres proveïdors de serveis, s’han compromès contractualment a complir les disposicions normatives aplicables en matèria de protecció de dades en el moment de la seva contractació.

Transferències Internacionals.

En general, no realitzem transferències internacionals de dades fora de la UE.

Quins drets pot exercir?

  • Pot saber si estem tractant les seves dades o no.
  • Pot accedir a les seves dades personals.
  • Pot sol·licitar la rectificació de les seves dades si són inexactes.
  • Pot sol·licitar la supressió de les seves dades si ja no són necessàries per a les finalitats per a les quals van ser recollides.
  • Pot sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades.
  • Pot presentar una reclamació davant l’ Agència Espanyola de Protecció de Dades, autoritat de control competent, si creu que no l’ hem atès correctament.
  • Pot revocar el consentiment per a qualsevol tractament per al qual hagi prestat el seu consentit.
  • Si modifica alguna dada, ho haurà de comunicar per mantenir-los actualitzats.

Podrà exercir els seus drets en les direccions facilitades en l’ encapçalat del present o en: info@systray.cat

Necessita informació o un formulari per a l’exercici d’aquests drets?

Disposem de formularis per a l’exercici dels seus drets, que pot sol·licitar-nos a través del correu electrònic: info@systray.cat

Aquests formularis han d’ anar signats electrònicament o acompanyats d’ una fotocòpia del DNI o document equivalent.

Quant temps triguem a contestar a la sol·licitud de drets?

Com a màxim, en un mes des de la seva sol·licitud, i dos mesos si és molt complex. En aquest cas, li notificarem que necessitem més temps.

Tractem cookies?

Sí, pot consultar la política de cookies a l’enllaç corresponent.

Durant quant temps vam mantenir les seves dades personals?

Les dades personals es mantindran mentre mantingui una relació amb nosaltres. Un cop tractats en cada finalitat, es conservaran durant els terminis legalment previstos.

En el cas d’haver autoritzat l’enviament de comunicacions comercials, mantindrem les seves dades mentre no sol·liciti la seva cancel·lació.

Mesures de Seguretat

Hem implementat mesures de seguretat tècniques i organitzatives adequades per protegir les seves dades personals contra l’accés no autoritzat, la divulgació, l’alteració i la destrucció. No obstant això, cap mesura de seguretat cent per cent segures. Li recomanem prendre mesures de precaució per protegir les seves dades personals, com no compartir les seves credencials d’accés i assegurar-se que els seus dispositius estigui protegit.

Canvis en aquesta Política de Privacitat

Ens reservem el dret de modificar aquesta Política de Privacitat en qualsevol moment. Qualsevol canvi es publicarà al nostre lloc web, i la data de revisió s’actualitzarà. Li recomanem que revisi aquesta Política de Privacitat periòdicament per estar informat de qualsevol canvi.

Contacte

Si té alguna pregunta o comentari sobre aquesta Política de Privacitat o sobre com manegem les seves dades personals, pot posar-se en contacte amb nosaltres a través de les següents dades de contacte: info@systray.cat

Data de l’última revisió: abril 2024